پاورپوینت بررسی تیپ های شخصیتی مشتریان و رفتار فروشندگان
پاورپوینت بررسی تیپ های شخصیتی مشتریان و رفتار فروشندگان
"در این پاورپوینت بررسی تیپ های شخصیتی مشتریان و رفتار فروشندگان پرداخته شده است پاورپوینت بررسی تیپ های شخصیتی مشتریان و رفتار فروشندگان پاورپوینت بررسی تیپ های شخصیتی مشتریان و رفتار فروشندگان"نوع فایل: power pointقابل ویرایش 8 اسلاید قسمتی از اسلایدها: تیپ های احساسی:1- امداد رسان و کمک کننده هستند .2- مهرطلب و نوازش خواه هستند .3- دوست دارند دیده شوند ، از آنان سخن نیک گفته شود و به گوش آنان برسد .4- اهل ارتباط و دوستی و دارای روایط عمومی بالا هستند .5- قدردانی کلامی آنان را به وجد می آورد .6- صفت مشخصه آنها غم است .رفتار بازاریاب در مقابل مشتریان « احساسی » :بر عکس تیپ های حرکتی ، بازاریاب باید جنبه های انسانی موضوع را برای آنها تشریح کند . باید با آنها دوست شوید و از اعتمادشان سوء استفاده نکنید . به جنبه های ظاهری کار اشاره کنید .موضوعات احساسی و حتی موارد غم انگیز، آنان را به گفتگوهای کلامی برمی انگیزد. فهرست مطالب و اسلایدها: ضمیر بازار - ضمیر بازار یاب ها - ضمیر مصرف کنندگان(ادامه) بازاریابی و روان شناسیتیپ های نه گانه را می توان به سه تیپ « حرکتی » ، « احساسی » و « ذهنی » تقسیم بندی کرد .ضمیر ناخود آگاه مصرف کننده ...

نوع فایل: power point
قابل ویرایش 8 اسلاید
قسمتی از اسلایدها:
تیپ های احساسی:
1- امداد رسان و کمک کننده هستند .
2- مهرطلب و نوازش خواه هستند .
3- دوست دارند دیده شوند ، از آنان سخن نیک گفته شود و به گوش آنان برسد .
4- اهل ارتباط و دوستی و دارای روایط عمومی بالا هستند .
5- قدردانی کلامی آنان را به وجد می آورد .
6- صفت مشخصه آنها غم است .
رفتار بازاریاب در مقابل مشتریان « احساسی » :
بر عکس تیپ های حرکتی ، بازاریاب باید جنبه های انسانی موضوع را برای آنها تشریح کند . باید با آنها دوست شوید و از اعتمادشان سوء استفاده نکنید . به جنبه های ظاهری کار اشاره کنید .
موضوعات احساسی و حتی موارد غم انگیز، آنان را به گفتگوهای کلامی برمی انگیزد.
فهرست مطالب و اسلایدها:
ضمیر بازار - ضمیر بازار یاب ها - ضمیر مصرف کنندگان
(ادامه) بازاریابی و روان شناسی
تیپ های نه گانه را می توان به سه تیپ « حرکتی » ، « احساسی » و « ذهنی » تقسیم بندی کرد .
ضمیر ناخود آگاه مصرف کننده
محصولات مرتبط: